مـرکـز اصلی فـروش اگزوز و کاتالیست خودرو در جنـوب کشـور

تولید کننـده اگـزوز با بـرنـد تکـنومافلـرز 

شماره تماس : 07138217259

ورود

حساب کاربری

سبدخرید

مشاهده

منبع اسپرت ریموت دار

منبع اسپرت ریموت دار

 

منبع اسپرت ریموت دار را افرادی استفاده می کنند که به صدای اگزوزهای اسپرت علاقه دارند، این افراد منبع اگزوز های فابریک خودرو را دستکاری نمی کنند. در حقیقت تغییری در منبع اگزوز ایجاد نمی شود،که  در این سری از مقالات تی ام اگزوز در این باره گفته شده.

منبع اسپرت چیست ؟

 

درواقع منبع اگزوز اکثرا در موتورهای احتراق داخلی نصب می شوند. منبع اگزوز به عنوان وسیله صوتی ساخته می شود تا از ایجاد صدا با فشار صوتی تولید شده توسط موتور جلوگیری کند. سر و صدای خارج شدن مواد سوخته شده در موتور که با سرعت بسیاری از موتور خارج می شوند بسایر زننده و دلخراش است منبع توسط یک سری معابر و اتاقک هایی که با عایق فایبرگلاس روینگ ساخته شده است که این اتاقک ها به صورت هماهنگ ساخته شده اند و با تداخل صوتی باعث کاهش و کنترل صدای خروجی می شوند.

یک اثر جانبی غیرقابل اجتناب از کاهش صدای اگزوز ، محدود کردن جریان گاز اگزوز است که باعث ایجاد فشار در موتور می شود و می تواند باعث کاهش راندمان موتور شود دلیل این امر این است که اگزوز موتور باید بتوانید مسیر خروجی ساده ای داشته باشد تا بتواند به راحتی گاز خروجی را به بیرون هدایت کند.

حال منبع اگزوز ها با کاهش عامل نویز گیری یعنی افزایش عامل صدا باعث می شوند خروجی هوا سریعتر و بهتر عمل کند و باعث رانمدان بیشتری در موتور می شوند.

منبع اسپرت ریموت دار
منبع اسپرت ریموت دار

منبع اگزوز ریموت دار چیست ؟

 

در واقع منبع اگزوز یک وسیله بسیار مناسب برای افرادی است که علاقه دارند از صدای اگزوز های اسپرت لذت ببرند اما در عین جال تمایلی به دستکاری منبع اگزوز های فابریک خودرو خود ندارند. کیت اگزوز ریموت دار مخصوص کسانی می باشد که تمایل ندارند تغییری عمده در منبع خود داشته باشند و در عین حال به راحتی بتوانند صدای خودروی خود را از فابریک به اسپرت تغییر دهند. قابلیت ویزه این کیت را میتوان این موضوع دانست که شما میتوانید تنها با زدن یک دکمه از روی ریموت دریچه اگزوز را به حالت اسپرت تغییر داده و با یک دیکمه دیگر به حالت اولیه برگردانید.

از نکات مهم و قابل استفاده در کیت اگزوز مدل ۱٫۵ اینچ و ۲٫۵ اینچ تغییر صدا به صورت تدریجی است، یعنی این امکان وجود دارد که به وسیله ریموت به جای باز و بسته کردن آنی دریچه، به صورت پله ای دریچه را باز و بسته کنید. شما می توانید باز کردن تدریجی دریچه را در ۱۰ مرحله انجام دهید و هر زمان که نیاز بود دریچه را به میزان علاقه مندی و نیاز خودتان باز و یا بسته کنید که به این حال، تغییر صدای ولومی نیز گفته می شود.

علائم و نشانه‌های خرابی منبع اگزوز خودرو:

 

هر گونه تغییر در صدای موتور خودرو که قبلا شنیده نمی‌شد می‌تواند یک زنگ خطر برای خراب شدن اگزوز خودرو شما باشد.

منبع اسپرت ریموت دار
منبع اسپرت ریموت دار

کسانی که در مناطقی زندگی می‌کنند که هوا شرجی است، باید بیشتر مراقب این قطعه باشند. به خصوص اگر از جاهایی عبور می‌کنید که کف خودرو با زمین در تماس است.

احساس می‌کنید خودرو شما شتاب و قدرت قبلی خود را ندارد و مصرف سوخت شما افزایش زیادی پیدا کرده ممکن است علت آن خرابی این قطعه باشد.

فراموش نکنید که اگزوز یک قطعه مصرفی است و عمر آن چیزی در حدود ۸۰ تا ۱۵۰ هزار کیلومتر می‌باشد که از نظر زمانی چیزی در حدود پنج سال است.

در برخی موارد اگزوز شما از نظر ظاهری تمیز و بدون مشکل است اما صدای آن تغییر کرده در این شرایط امکان خرابی شبکه‌های داخلی وجود دارد.

نکات مهم برای نصب منبع اگزوز

 

نکته بسیار جالب این کیت ها را میتوان این موضوع دانست که این کیت ها هیچ تاثیری بر برق خودرو نمیگذارد . علاوه بر نصب بر روی خودرو های خارجی بر روی خودرو  های داخلی نیز قابل نصب است.کافیست این کیت را به

برق مثبت و منفی خودرو متصل کنید. معمولا برق کیت اگزوز ریموت دار ۱٫۵ اینچ و ۲٫۵ اینچ را از برق بعد سوییچ استفاده می کنند تا در هنگام خاموش بودن خودرو ،کیت اگزوز شما هم از مدار برقی خارج شود.هنگام نصب این دریچه ها بر روی اگزوز باید توجه داشت که آنها را پیش از منبع اگزوز نصب کنید این فعالیت دلایل بسیار مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

جلو نصب کردن این کیت اگزوز باعث میشود تا گرمای زیادی به آن وارد شود و در نتیجه طول عمر کیت شما را کاهش میدهد.

نصب منبع اگزوز قبل از منبع فابریکی باعث میشود در دست انداز های شدید به کیت اگزوز شما آسیبی وارد نشود.

هرچه قدر کیت اگزوز ۱٫۵ و ۲٫۵ اینچی شما به سمت منبع فابریکی نصب شود دود منبع راحت تر تخلیه می شود و برای شما مشکلی ایجاد نمی کند.

سخن پایانی:

جلو نصب کردن این منبع اگزوز باعث میشود تا گرمای زیادی به آن وارد شود و در نتیجه طول عمر منبع اگزوز شما را کاهش میدهد.نصب منبع اگزوز قبل از منبع فابریکی باعث میشود در دست انداز های شدید به منبع اگزوز شما آسیبی وارد نشود.

شماره تلفن:
07138217259

ایمیل:
egzoztechno@gmail.com

آدرس:
شیراز میدان بسیج، نبش کوچه ۳۸، فروشگاه اگزوز تکنو

مقالات:

  1. اگزوز ماشین
  2. اگزوز چیست
  3. کاتالیست 206
Scroll to Top